Известие

Collapse
No announcement yet.

Допълнителна тръба в кутията на възд. филтър?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    Къде е този резонатор? Да не е в дясно от кутията на филтъра?
    Аз пробвах само без "тромпета". Е наистина се опитвах да намеря разлика, не успявам.

    Добре де, то по тази логика, със конусен спортен филтър, отведен да взима студен въздух, колата би трябвало да се държи по-зле, защото въпросните резонатори и тромпети няма да ги има
    Резонаторът, ако го имаш, е на тръбата за въздуха. А за да видиш разлика ще трябва да покараш 10-ина к. км и да смениш филтъра, после същото без тромпета и да сравниш двата филтъра (зацапването)
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Къде е на тръбата? Някой може ли да го снима тва нещо?
      При мен има само една тръба, която си влиза в кутията на въздушния филтър. Преди нея е дебитомера, а преди него къса тръба, която отива вече до дросела.
      Колкото алфи съм гледал, несъм забелязал да имат нещо по-различно от на мойта...
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Къде е на тръбата? Някой може ли да го снима тва нещо?
        При мен има само една тръба, която си влиза в кутията на въздушния филтър. Преди нея е дебитомера, а преди него къса тръба, която отива вече до дросела.
        Колкото алфи съм гледал, несъм забелязал да имат нещо по-различно от на мойта...
        Колега, виж хубаво кутията на филтъра. Още една тръба излиза от нея и отива към резонатора, който се пада под левия калник.
        Attached Files
        Last edited by danniel; d.m.y г., 11:33. Основание: допълнение
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
          Колега, виж хубаво кутията на филтъра. Още една тръба излиза от нея и отива към резонатора, който се пада под левия калник.
          Мерси много колега
          Еи тва исках да видя
          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:39.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не знам какво сте тествали но при 156 разлика наистина има! Като махнеш резонатора преди кутията на филтъра както и тромпета в кутията и в ниските като я смачкаш започва да бучи и да тъпче и само със слагането на тромпета нещата си идват на мястото. На 147 нещата са съвсем различни. Там и колектора в тези обороти е на къс път и тръбите и кутията му нямат общо с на 156.

            Направи си тест с 156 и ще видиш, че е така. Аз щом го усещам не ми трябва дино. Вярвам, че и ти ще го усетиш
            Така е ние сме глупаци усещаме само разликата в звука за който писах по горе, ти си повече от дино и даже не ти прави впечатление звука от какво идва. А дали диното не е право за разликата а пък ти да се заблуждаваш от звука?
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Да, де... аз ще ходя да паса овцете и да си ям доматите с колците... къде се обаждам и аз
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                Мерси много колега
                Еи тва исках да видя
                На моята дизеларка резонаторът е другаде
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  А според мен цялата работа е за да се постигне ниско шумово ниво в кутията на въздушния филтър
                  Много правилно!
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    На моята дизеларка резонаторът е другаде
                    При дизелите несъм се заглеждал изобщо за какво става дума.
                    Днес пак си правих експерименти - все в гз... с тръба или без. На дино може и да покаже някаква разлика, незнам!
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment

                    Working...
                    X